onsdag, januari 26, 2011

Träningscykel

Har kommit igång och träna lite med Peters träningscykel. Är där nån gång i veckan och cyklar för närvarande 30 minuter, är lite lagom tungt och jag är helt svett efter de passen!
Är en del i skolan nu också, mycket att läsa till på fredag, plus en skönlitterär bok som jag inte har, plus att jag ska plugga till grammatiktentan som är på onsdag! Tentan är såklart samtidigt som ett seminarium, som jag då måste göra komplettering på. Men det ska nog gå bra. Skönt att jag är ledig i helgen i alla fall. Ska försöka plugga då.

Annars görs det inte så mycket, delkursen är fortfarande väldigt rolig och intressant. Nästkommande föreläsning är en jag sett fram emot, att bemöta barn i sorg. Ska bli väldigt intressant! Den är om två veckor, så då har jag något att se fram emot.

I morgon ska jag ta och klippa mig, fick lite mer pengar än jag trodde för att jag vikade en dag på förskolan. Så då får det bli en klippning och sen en hemmafärgning om syster har tid i helgen.

Nu ska jag ta och gå och lägga mig så jag orkar upp i morgon och jobba mellan 6 och 7 och fixa allt det jag ska. Bara hoppas att jobbet kör ut material till mig i morgon då jag har slut på allt och glömt beställa till tidigare gånger.

3 kommentarer:

lena sa...

jag har en kurslitt. om krishantering för barn. Tror den är röd och heter kris och krishantering. Saknar du litteratur så kan jag kolla upp närmare vad den heter och om det är den. Kirre har jag inte hittat tyvärr

Ella sa...

Tror jag har resterande litteratur, men man vet ju aldrig. Tack för att du kollade iaf!

Monopolkungen sa...

Grymt jobbat! Lycka till på tentan och trampa inte ihjäl dig på cykeln, har hört att sånt kan förekomma :(