söndag, juni 21, 2009

Bihålorna

Då har förkylningen satt sig i bihålorna, kul värre! Får ont i nederkäken och över o runt ögonen när jag böjer ner huvudet. Det var i alla fall mammas teori, och mamma har ju haft en del problem med bihålorna så jag litar på henne när det gäller det.

På tisdag efter att jag jobbat bär det av till Blekinge och till Karlskrona o Lyckeby. Ska bli skönt med en liten semester där jag får vila upp mig (läs:leka med nea en del), och det ska bli skönt. Ska bli skoj att busa med neapea också. Skönt att komma bort från stan ett tag.
Har inte packat något än, men har hela dagen i morgon på mig.
Peter kommer se till mina små missekissar under tiden. Tack Peter!!


Midsommar vart lugnt och skönt för övrigt. Var i Åmmeberg hos Dans kompisar Johan och Jenny, i Jennys pappas golfstuga. Riktigt fint låg det vid hamnen och vattnet.
Det enda jag drack var en och en halv midsommarsnaps och två 4,5 päroncider. Räckte lagom för i år kände jag, så inge bakis på midsommardagen!
Ägnade hela tiden åt att spela kort och grilla och bara mysa typ.


Nu ska jag glo lite på tv en stund känner jag, och börja fundera på vad jag ska packa med mig.

2 kommentarer:

lena sa...

kanske vore läge med lite immunförsvarshöjande vitaminer?

Ella sa...

jo, om nån köper det åt mig så.