fredag, juli 15, 2011

En liten lista

Nämn något som gjorde dig glad igår: Kramen efter det jobbiga.

Vad gjorde du kl 08 imorse: Jobbade och var skitgrinig för att jag inte kan vara sjuk när jag har det jobb jag har.

Vad gjorde du för 15 min sedan: Samma som nu, tittar på film och klappar på katten.

Det sista du sa högt: Lilla Bitchen då

Det senaste någon sa till dig: Vi hörs om lördag, hej!

Vad har du druckit idag: Cider och lokavatten.

Vad var det senaste du åt: Hamburgare med bröd.

Vad var det senaste du köpte: En grön ögonskugga

Vad är det för färg på din ytterdörr: Brun.

Vad är det för väder hos dig nu: Mulet med inslag av sol

Godaste glassmaken: Choklad

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej, men attraktion vid första.

Sover du tungt: Ibland, ibland inte.

Drömmer du mardrömmar: Händer lite för ofta

Favoritklädsel: Svarta mysbyxor och svart linne om de är hemmamys, helt annat om jag ska ut.

Favoritlåt just nu: Hayling med FC Kahuna

Vad ser du om du tittar till höger: Min soffa, gardiner och ett stort träd utanför fönstret.

Vad gör dig glad just nu: Nya fina lägenheten!

Vad ska du göra härnäst: Troligen gå och sova när jag tittat klart på filmen.

Höger eller vänsterhänt: Höger.

Humör just nu: Både upp och ner.

Favoritgodis: Choklad, alla gånger.

Kläder just nu: Svarta mysbrallor och svart linne

Sommarplaner: Jobba, sen vara ledig i en vecka innan skolan börjar.

Hur många kuddar sover du med: Vi har 10 stycken i sängen, men jag använder 3.

Spelar du något instrument: Instrument? haha, nej.

Morgon eller nattmänniska: Ingetdera just nu, men brukar kunna vara en kvällsmänniska.

Vad är viktigast för dig: Att få må bra

Är du kittlig:Oja, på bra många ställen!

Snarkar du: Nej, inte vad jag vet.

Stjärntecken: Skorpion

Äckligaste insekten: Spindlar.

Längtar du mest efter just nu: Att få sova en stund

Inga kommentarer: