måndag, augusti 01, 2011

Bästerväster!

Varit dålig på att uppdatera, I know. Men nu bor vi på väster iaf, lämnade in nycklarna till norr idag så nu behöver vi bara tänka på den här vi bor i just nu! Så härligt! Trivs skitbra här på bästerväster!
Nu är det inte många dagar kvar på jobbet, sen kommer skolan igång igen. Men där emellan är jag ledig en hel vecka! Får se vad som händer den veckan.
Lite knapert om pengar är det också just nu, trist med en massa utgifter runt flytt o grejer. Men nästa månad ska vi vara i kapp, då kanske man kan börja spara lite också! Ska bli så skönt.
Har inte gjort så mycket annars, solat och badat väldigt lite, jobbat. Har även hunnit med att vara sjuk en vecka också. Förkyld med feber och hosta och grejer. Det kom lägligt när jag var ute och sprang, eller efter att jag sprungit den där första gången. Tänkte försöka mig ut här i morgon igen eller nåt, idag gick inte så bra eftersom Dan är ute och fiskar och jag är hemma med Nea. Men som sagt, i morgon ska jag ut o springa igen.
Nej, dags att göra nåt annat.

Inga kommentarer: