tisdag, december 18, 2012

C-uppsatsande

Den här veckan består bara av C-uppsatsande, inte skriva men opponera och bli opponerad på. Ska bli spänande och se vad som sägs, även om jag är lite nervös både för att opponera och bli opponerad på.
Idag ska jag träffa Jenny och vi ska gå igenom vad vi ska säga på opponeringen i morgon, ska bli spännande eftersom den var väldigt  svårläst pga de många upprepningar de gjorde, ett klart exempel på när ordbajseri kan gå fel.
Ikväll blir det jobb hos jobbfamiljen, likadant i morgon och på torsdag, sen åker de bort i tre veckor. Kommer att sakna dem en del faktiskt! Men de kommer ju tillbaka som tur är! Och det betyder att jag kommer få EN veckas helt ledigt i år, julveckan! Sen börjar jag jobba den andra januari! Woho! Ska ringa idag och kolla upp hur schemat ser ut, och sen göra upp med jobbfamiljen om hur jag ska jobba hos dem. Fick papper hem igår om studiedagen på jobbet den 7 januari, spännande föreläsning vi ska gå på faktiskt!

Fick flytta på Sassa och Morris häromveckan också, riktigt tråkigt! Men har hittat ett hem till dem nu där de stormtrivs och mår bra, så det känns skönt att de ska få stanna där resten av sina liv!

Bitch mår bra sen jag var till veterinären och drog ut ett par tänder, äter orentligt igen och busar till och med lite ibland!

Nu ska jag ta och göra mig i ordning, ska ju trots allt träffa Jenny om en timme!

Inga kommentarer: