fredag, december 21, 2012

Jullov!

Från klockan 12 idag har jag jullov i hela 11 dagar, det är 11 dagar som jag ska göra ingenting på eftersom det är min riktiga sista ledighet! (förutom semester och sånt sen då). Eller, ingenting blir det väl inte, men det blir att njuta av det hela iaf!

Börjar sedan jobba andra januari, och redan andra veckan är det fyra inskolningar! Ska bli spännande att se hur det funkar när man själv är så ny som man är. Riktigt roligt ska det bli att jobba iaf, och schemat såg helt hyfsat ut faktiskt, bara hoppas att det funkar i praktiken också.

I morgon blir det till att handla de sista julklapparna, jag och resten av Örebro tänker väl samma sak. Ska försöka vara på Marieberg till de öppnar för att undvika de värsta köerna som kommer att uppstå, vet ungefär vad jag ska köpa också så det borde gå hyfsat fort. Men sånt vet man ju aldrig innan man är där egentligen..

Nu ska jag ta och krypa ner i sängen och försöka sova, ska nog inte bli så svårt då jag är skittrött!

God Natt!

Inga kommentarer: