måndag, januari 07, 2013

Jobbar!

Nu är julen slut med allt vad det innebär, städat bort allt som har med den att göra. Så skönt!
Nyår firades hemma hos Johan och Emma, jag var nykter efter en riktig bläcka ett par dagar innan då jag inte mådde bra alls. Men det var skönt att vara nykter också, slapp jag tänka på bakfyllan på nyårsdagen! Var nöjd med de fina julklappar jag fick också. Ska se till att boka in massage här någon dag framöver också. 

C-uppsatsen är helt godkänd och färdig (tror jag, om Jenny gjort pytteändringarna), helt godkänd är den hur som helst och det är svinskönt att ha det avklarat! Räcker med delkurs 3 som det är nu, en skittråkig bok att läsa som jag verkligen inte kan sätta mig ned med. Inte ett dugg kul, och den ska man komma på ett par frågor till också. Har typ två frågor och det borde väl kunna räcka känner jag. 

Är igång och jobbar också och det känns riktigt bra! Känns som att kollegorna kommer jag definitivt trivas med, får se hur det blir nu när vi får barn in i verksamheten också. De första fyra inskolningarna börjar i morgon, ska bli spännande! 
Fortsätter det såhär kommer jag att trivas väldigt bra! Och att jag får ordentligt (nåja..) med pengar är ju en bra grej!

Nu ska jag sätta mig och glo på tv, börjar sju i morgon och behöver smälta den här dagen. Onsdag är en monsterdag 8-17.30, planering första timmen så det är väl okej. Men skitlång dag för övrigt! 


Inga kommentarer: