torsdag, januari 17, 2013

EXAMEN!

FÄRDIG med skolan nu! Inte en enda lektion till i skolan! Känns lite vemodigt och konstigt och det har nog inte riktigt sjunkit in än, att jag faktiskt är utbildad lärare nu! Helt sjukt! Förstår inte hur jag kunnat och orkat ta mig igenom dessa tre och ett halvt år som har gått. Är å sjukt glad ändå, slippa tänka och ha ångest över att det är så mycket att läsa, göra och skriva! Nu kommer jag faktiskt ändå ha lite fritid över till annat, fritid där jag inte behöver känna mig skyldig för att jag inte pluggar! 

Ska fira det i helgen är det tänkt, med vem det blir återstår att se. 

I morgon är det jobb igen, ser fram emot att åka dit även om det finns en sak som stör mig mer och mer. Ska försöka ta upp det om det fortsätter, för som det är nu så funkar inte den biten. 

Nu skutta in i duschen och sen mysa lite med karln! 

Och förresten... 

JAG HAR TAGIT EXAMEN!

Inga kommentarer: