lördag, september 05, 2009

Fullt upp

Idag har det varit fullt upp. Började med att gå upp halv sex och åka o jobba. Direkt efter jobbet åkte jag o sov en stund innan jag åkte och hjälpte Jenny och Jani att flytta mellan 10 och 14, efter klockan 14 åkte jag och jobbade en stund till.

Flytten resulterade i en liten fläskläpp och ett blåmärke på låret. Fläskläppen fick jag genom att gå in i en vägg med en byrå, jag vet, oerhört smart, blåmärket vet jag inte vart de kommer i från.

Så hela dagen har flutit på rätt bra med mycket att göra. Så det var skönt att komma hem o lägga sig på soffan och sova en stund till, trots alla mardrömmar jag hade. Passade på att äta lite innan det också, lagom hungrig när man inte ätit sen 5.30 på morgonen.

Ikväll blir det bio med Dan, Inglourious Basterds ska vi se, hoppas den är sevärd!

I morgon blir det jobb igen mellan 6 och 10, lättförtjänta pengar men trist som fan att gå upp så tidigt.

I morgon blir Matilda 6 månader! Grattis i förväg lillskruttan!


Nu ska jag fixa mig lite smått till bion.

2 kommentarer:

Jenny sa...

Jag hade ju planerat att bjuda dig på pizza idag men det får vi väl ta en annan dag/kväll när du har tid. Kanske kan bjuda dig på lunch på uni någon dag istället? Återigen stort tack för hjälpen!

Ella sa...

Jo, låter bra det. =)