onsdag, september 30, 2009

Träning.

Nu är vårt paper klart, kritiserat och berömt. Så nu kan jag lägga det till handlingarna, skönt nog.

Var ute i helgen med ett gäng tjejer, hade riktigt kul tills jag började må illa som tusan. Så gick hem vid tolv, var helt okej ändå. Hela kvällen gick med plus på alla sätt och vis.

Varit lite i skolan och så har jag kommit igång med träningen igen! Var iväg igår och körde mitt program på gymmet, trodde jag skulle få sänka jättemycket i mina vikter. Till min stora glädje var jag kvar på nästan samma vikter som när jag slutade, vikt som i motstånd på maskinerna.
Träningsvärk idag, men på det imorrn igen. Har passat på att köpa årskort nu när jag fick pengar, så nu kan jag gymma och spinna så mycket jag vill i ett års tid.

Ska återgå till Bolt nu.

4 kommentarer:

lena sa...

jag med! Slog till med 12månader eftersom jag vet hur det gick sist med uppehållet! =)

Får ta och boka in nått spinning-pass oxå!

Ella sa...

Jo, kände samma sak. =) Jaa, det tycker jag! =)

liiinda sa...

spinning också?? du sa ju gym till mig. spinning, here we come!

Ella sa...

jahaa, blev både spin och gym.. =)