tisdag, september 15, 2009

Jahopp

Gör inte så mycket just nu, jobbar inte så mycket, men pluggar något mer.
Fått officiellt ja på min vfu plats nu, fick mitt förstahandsval som jag fått besked om. Superbra.

Måste komma igång med träningen igen, måste bara få mina pengar från CSN någon gång också. I morgon ska jag till af och lämna papper till f-kassan för min sista period som arbetslös.

Förhoppningsvis blir det mycket pengar denna månad. Så jag kan köpa Jennys cykel och få den lagad, så kan jag cykla till universitetet ibland.

Nu ska jag återgå till Lejonkungen som står på i bakgrunden här.

9 kommentarer:

Jenny sa...

Cykeln kan vi ju hämta när som helst och ta pengarna när de kommer. Det är ingen brådska med det. Tror din pappa eller kanske tom Dan kan laga den, det är nog bara att skruva åt de där muttrarna som håller bakhjulet på plats.

Ella sa...

Vore kanon, kan jag cykla när jag ska nånstans. =)

A som är bäst i världen på monopol sa...

Kul att se att du ska börja plugga, är övertygad om att du kommer att bli en grym lärare! Hoppas att allt går dig väl i livet för det är du absolut värd!

Ella sa...

Tack, A som är näst bäst i världen på monopol.

A sa...

Ella nu läste du fel, BÄST i världen. Om man inte räknar fuskare för då kanske jag är näst bäst.

Ella sa...

Jag fuskar inte för att vinna, jag vinner på skicklighet! (och kanske några färre gånger än dig..)

A sa...

Det viktigaste är alltid att vinna..även om det sker med fusk :)

Jenny sa...

Uppdatera mera.. Hoppas du får ordning på cykeln.

Ella sa...

A: Bara för att du fuskar dig till vinster så gör inte alla de.. ;)

Jenny: Jo, ska försöka kolla på den i helgen tänkte jag.