fredag, november 06, 2009

Myser

Sitter hemma själv och myser med katterna, längesen jag gjorde det så det är mysigt. Vi ligger och tittar på Idol kissarna och, och idag hejar vi på Erik, vilken röst alltså! Han och Reza är mina favoriter, men Erik var snäppet bättre idag.

Dan är i Pålsboda hos sin polare Micke, dricker öl och spelar tvspel så jag var snäll och skjutsade på honom idag.

Skrev tenta i morse, och då var jag övertygad om ett G, inte lika övertygad nu. Men hoppas ändå på ett G så jag kan lägga detta bakom mig och gå vidare mot nästa delkurs som är "skolans kunskapsuppdrag".
Vi får väl se när de lägger ut resultaten på BB, bara att hålla tummen så länge.

Har kommit igång lite med träningen också nu, stått på crosstrainer på friskis två dagar i rad. Vart lite tungt andra dagen, så jag gick och gymmade lite också, vilket resulterade i lite träningsvärk i mage och bröst, smällar man får ta när man vill bli snygg(are).


Nu ska jag återgå till att klappa på Bitch och vänta på att Idols utröstning ska börja.

Inga kommentarer: