tisdag, november 03, 2009

Skrutta

Har hänt en del sen jag skrev sist, har hunnit fylla år och hunnit umgås med Matilda och Hanna litegrann. Mosters lilla skrutta bara blir större och större, och har nu sylvassa tänder!

Tenta på fredag som jag försöker plugga stenhårt till, går inte så bra alla gånger, men har iaf disciplinen att åka till universitetet och sitta med förseminariegruppen och plugga. Håll tummen för mig på fredag fm!

Nu ska jag återgå till att äta godis, surfa runt lite o kolla på tv. Hjärndött och bra.

2 kommentarer:

Jenny sa...

Vill du komma hit och dricka vin och prata lite på kvällen och fira att din första tenta är över? Eller ska ni festa i klassen? :)

Ella sa...

Jag har lovat att köra och hämta Dan i pålsboda, men kan komma förbi och umgås och fira med bubbelvatten! =)