onsdag, maj 12, 2010

Mallis

Blev underkänd på omtentan på hemtentan, hade jag räknat med då läraren bestämt sig för att jag inte ska klara kursen. Skitkul när det är så, nu är ärendet hos jämställdhetsombudet och studierektorn, får vi se vad som händer med det. Jag kommer vägra ha honom i höst! Blir det så har jag allvarliga funderingar på att hoppa av, förhoppningsvis blir det inte så.

Har tvättat och städat lite idag, så systeryster ska våga sig in här när hon ska mata missarna nästa vecka.
Åker till Mallis på lördag, ska bli superskönt! Ska vara runt 20-22 grader hela veckan vi är där, ska försöka sola och bada så mycket det bara går. Kommer inte få någon sovmorgon, Linnéa lär ju dra upp mig varje dag. Men det kan jag väl leva med.

Ska kolla klart på vänner och sen ska jag hänga upp all tvätt som jag tvättat. Torktumlaren och torkskåpet var ju mongo, så det är typ bara 5-6 plagg som är torra. Kul värre, får hänga sen.

1 kommentar:

lena sa...

reseberättelse och bilder tack =)