måndag, maj 24, 2010

Underbar vecka

Hemma igen från en underbar vecka på Mallis. Har varit soligt, varmt, god mat och gott vin. Ätit ute varje dag i stort sett. Har gått åt hur mycket pengar som helst, men vad gör det när man bara är utomlands en gång vartannat år typ.

Har shoppat ny bikini, två par nya shorts, två nya linnen, ett armband och lite alkohol! Allting är assnyggt! Såklart, annars skulle jag inte ha köpt det!

Bilder kommer när vi orkar ladda in dem i datorn från kameran.

Då är man tillbaka i vardagen igen då, ska skriva 6 sidor på ett par böcker som jag knappt har läst. Nåväl, jag har läst en av dem, skummat en annan. Borde ha läst fler, men skolarbete på semestern? I don´t think so! Har skrivit två av dom sex sidorna, kommer lämna in dem i morgon och resterande på fredag tänkte jag. Ska jobba lite där emellan, men det kommer gå bra ändå.
Nästa vecka är det hemtenta på den här sista delkursen, måste ta den!

Likadant så kommer jag få en ny examinator i en av delkurserna, så jag slipper Mr Puckohead. Ska maila här snart och be att få nya prov typ omgående så jag slipper problem med CSN och ha så mycket på mina axlar i höst.

Ska strax åka och hämta ut min antibiotika mot urinvägsinfektionen jag drog på mig på Mallis. Men först lite häng med katterna och tvn.

Inga kommentarer: