tisdag, maj 04, 2010

Omtenta, Transcom och älskling

Gick och skrev tentan som jag inte kunde nånting på, och jag kunde ingenting men jag gjorde ett försök i alla fall. Blir ännu en omtenta i höst jävligt nog.

Helgen har varit som vanligt, jag har jobbat, matat katter och hämtat Nea i Kumla. Roligare än så var det inte, ja och jag umgicks med älskling också.

Den här veckan börjar en ny delkurs, eller den började idag. Den handlar om barn- och ungdomslitteratur, massa rolig läsning som jag ska ägna mig åt i morgon och på torsdag.
Idag var jag iväg och jobbade i Karlskoga. Lyckades hamna i samma hus som Transcom, kunde till och med se innergården där vi brukade spendera våra fikaraster. Fick lite ont i magen och flashbacks när vi åkte dit. Förstår inte hur jag stod ut i 5 år. Men den tiden är över tack och lov, insåg att jag inte saknade Karlskoga ett dugg!
Ska dit på torsdag igen, och under den tiden som Tina har semester också.

I morgon ska jag hämta Gullbergs och Johanssons vid resecentrum, ska bli kul att se dem igen, saknat!

Nu ska jag ägna mig lite åt älskling.

Inga kommentarer: