söndag, augusti 01, 2010

Skola

Lika dålig som vanligt på att uppdatera, men det händer inte så mycket spänande. Jobbar typ hela tiden, sover när jag inte jobbar, och äter när jag inte gör de två föregående sakerna.
Snart drar skolan igång igen, ska börja plugga till två omtentor i morgon. Måste klara dem, så jag får fortsätta gå på lärarprogrammet. Är ju villkorligt intagen, måste alltså klara mina tentor! Har inte lust att jobba, vill plugga så jag kan bli det jag verkligen vill!

Kärleken går både upp och ner, de är väl allt jag säger om det. De som vill veta får fråga, kanske får svar, beror helt på vem det är som frågar.

Har barnvaktat Matilda en dag här i veckan också, hade supermysigt! Är fullkomligt fantastiskt hur mycket hon har lärt sig från sist man såg henne! Tycker fortfarande det är helt underbart att hon kan mitt namn och använder det flitigt! Mosters lilla snutta!

Inga kommentarer: