måndag, september 27, 2010

Färgexplosioner och kalla vindar

Jag gjorde idag min första dag på praktiken. Verkar vara ett bra ställe, dom är väldigt flexibla vad gäller arbetstider såväl som min uppgift. Jag får hänga på deras uppgifter eller göra en egen, och jag kommer att göra en egen. Ska tänka ut nån jag kan göra bara.

Annars jobbar jag och står i hur mycket som helst, jobbat helgen som var och helgen som kommer. Så det blir många arbetsdagar på rad, men det är bara att stå ut.
Måste in till kontoret någon dag och skriva i tidrapporter för förra veckan och möjligtvis förrförra, kan ha glömt det.

Hösten är här i alla fall, hur mysigt som helst med alla färgexplosioner och småkalla höstvindar. Så nu åker mössan, fingervantarna och en halsduk fram.

Passade på att köpa nya vinterskor idag när jag ändå var så duktig och promenerade från Ladugårdsängen bort på norr. Får bli fler sådana promenader om det är lika fint väder som idag, superskönt att röra på sig!

Nu ska jag prova mina nya skor, och kanske min nya fina luvtröja som jag köpte också.

Har även för första gången i mitt liv skaffat ett rabattkort till bussen, heja mig. =P

3 kommentarer:

Lena o Jacob sa...

kommer det några bilder måntro? *hoppas*

Jenny sa...

Säger hon som fortfarande inte uppdaterat om Polen! Men annars håller jag, roligt med bilder.

Ella sa...

Ska fixa det lite senare idag! =)