fredag, september 24, 2010

Sömn

På måndag börjar min VFU, haft trassel med den, men det löste sig som tur var. Får väl se om det är bra, hon som svarar på mina mail verkar trevlig i alla fall.
Dagen idag lyckades jag sova bort. Skulle haft en "Ella-dag", och det blev det väl. Men hade nog gärna fått ut lite mer av den än bara sömn, jag behövde väl kanske sova då.

Jobbhelg är det också, den här och sen nästa, så det blir 14 dagar i jobb nu eftersom VFU är heltid. Men efter det har jag hela TVÅ dagar ledigt. Haha, well well bara att kämpa på.

Ska bli riktigt roligt att gå ut på VFU, få något annat att göra än att bara traggla i skolböcker. Fem veckor, sen en vecka på Uni, sen fem veckor till. Har en spännande uppgift också, får ha lite lektioner (hur lätt det nu är på förskolan). Kommer gå kanon!

Nu ska jag betala lite räkningar så det är gjort i alla fall!

2 kommentarer:

Lena o Jacob sa...

Nu rycker vi upp oss på att blogga. Läs min blogg och inspiraras, hösten kommer med nytt ljus i livet =)

Ella sa...

Jag ska bli bättre på det, lovar! =)