onsdag, september 01, 2010

Mer än okej.

Trodde jag skulle ha okej med pengar denna månad, men icke. Jag har MER än okej, tänkte inte på att jag fick CSN den här månaden också. Så nu kanske jag kan betala av mer av mina skulder så jag kommer ifatt lite! Betala av till både pappa, Dan och skatteverket. Hurra för mig! Även betala av det klädkonto jag har, och kanske spara lite. Kommer bli likadant nästa månad. Så blir en hel del in på sparkonto.

I morgon är det skola som gäller på fm. Har sagt nej till jobb hela dagen i morgon, vill fokusera lite på mig själv också. Jobbade i kassa igår 17 till 22 utan rast, lite kämpigt men gick ändå. Överlevde på 3 klunkar vatten, haha. Nej, men hade ju ätit sen innan så det var ju lugnt. Blir jobb i helgen också, är ju tillbaka på det ordinarie schemat nu. Skönt att slippa få alla vardagar sabbade.

Börjar bli lite förkyld, men det kommer inte hindra mig från att cykla till uni i morgon. Kommer bli en spännande lektion då jag inte har boken man ska ha till den. Men brukar ju funka ändå.

Inga kommentarer: