tisdag, december 14, 2010

Del 13, Min vecka.

Del 13. Min vecka.

Såhär ser min vecka ut på ett ungefär.

Måndag: Pluggade lite, sen åkte jag och tittade på när barnen på min VFU förskola lussade.
Tisdag: Idag är jag vovvevakt åt Lindas lilla welsh Alma. Sen är det skola i nån timme typ. Sen är det inte så mycket mer inplanerat.
Onsdag: Jobba på morgonen, sen direkt till skolan och sen vovvevakt igen om jag inte minns fel. Sen är det plugga som gäller.
Torsdag: Börjar morgonen med att städa på två ställen, sen vovvevakt och efter det direkt till skolan. Återigen måste jag försöka plugga lite.
Fredag: Ska jag ta igen en dag på min praktik tänkte jag. Så jag får det gjort. Sen blir det väl mys på kvällen kan jag tänka.
Lördag: Jobba på morgonen, sen är jag ledig och får sova hur mycket jag vill.
Söndag: Inga stora ovationer här inte, sova till jag vaknar av mig själv och ingen väckarklocka.

Inga kommentarer: