onsdag, december 29, 2010

Miniuppdatering

Nu var det längesen jag skrev, har känt att jag haft så stressigt och så mycket att göra att jag inte haft tiden att skriva.

Har väl inte hänt så mycket i mitt liv, förutom massa praktik, skola och jobb. Så inga roliga saker med andra ord.

Haft en mysig och bra jul, även om julafton var den enda dagen som jag var ledig då.
Hade tydligen varit snäll i år, fick en massa bra saker. Armbandsur, mp3 spelare, handsfree och brödburk bara för att nämna några. Och Matilda blev jätteglad för att få en sulky till en docka som hon fick, även duplot hon fick gick hem.
Dan blev skitglad för sin julklapp, han hade visserligen bara önskat sig en sak, men ändå!

Inga nyårsplaner har man heller då Dans tjejpolare valde att dra till ett annat ställe. Skittrist, men vi får väl se vad det blir av det hela.

Inga kommentarer: