fredag, februari 25, 2011

Klassisar

Var ute i onsdags, för första gången på flera år! Hade riktigt kul! Var lite klassisar som bjöd in mig på lite vin så jag slapp sitta själv hemma. Jäklarns vad kul jag hade, var inte beredd på utgång men så blev det! Gick hem hyfsat tidigt.
Ångrar inte att jag hängde på dem, bara hoppas jag blir bjuden igen. =P

Nej, nu ska jag ägna mig åt Let´s Dance och katterna. I morgon blir det upp och jobba lite extra på krämaren och behrn.

Skulle förresten jobbat på ett ställe idag, men stämningen där var riktigt obehaglig så jag smsade chefen och gick därifrån. Satt två karlar där och flinade och hälsade inte och det var allmänt obehagligt. Jag kan städa när det är folk på ställena, men här var det riktigt olustigt. Tur att jag har den chef jag har, synd bara att hon går på föräldraledighet nu i mars.

Nej, Let´s dance var de ja.

Inga kommentarer: