tisdag, juni 14, 2011

Bor i kartonger

Det tar på krafterna att bo i kartonger, vet inte vart någon av mina saker är. Mina kläder är troligtvis i säckar ute på landet, eller i nån kartong nånstans, har lite kläder här men långt i från alla. Fördelen är ju att jag får köpa lite nytt, men saknar en del gamla.

Bitch trivs jättebra, har börjat gå på lådan igen och accepterar både Nea och Dan. Så otroligt skönt!

Annars är jag igång med sommarjobb och grejar, ska väl börja packa ihop Dans saker här så vi börjar göra oss redo för nästa flytt! Ska bli så kul att flytta till en större lägenhet, få lite nya saker att inreda med. Och jag kommer få inreda! I stort sett så får jag inreda hur jag vill, men Dan kommer såklart att få säga till om det är något han absolut inte vill ha.

Nu ska jag ta och åka och handla lite så det finns någonting hemma att äta.

Inga kommentarer: