torsdag, juni 02, 2011

Sambo!

Nu är jag sambo! =)
Kommer snart flytta till en större lägenhet så vi får ett eget sovrum istället för att sova i vardagsrummet. Jättefin är den, ligger på väster, och har utsikt mot Svartån från balkongen. Ska bli så rart!

Nästan 10 år bodde jag i Markbacken, det var vemodigt att ge upp den lägenheten. Men nya tider kräver förändringar, kan inte bo i en lägenhet och sabba allt annat bara för att jag gillar den lägenheten.
När jag gick in i nya lägenheten så kändes direkt som att komma hem, längtar efter att flytta dit nu!

4 kommentarer:

Jenny sa...

Kul, när flyttar ni dit?

Ella sa...

1 juli går flyttlasset! =)

Jenny sa...

Kul, jag ser fram emot att få se den. Inflyttningsfika/vin med andra ord :P

Ella sa...

Det kommer bli både inflyttningsfika och vin för den som känner för det! ;)