tisdag, december 27, 2011

Helt okej jul

Har varit en helt okej jul faktiskt! Nöjd med de presentkort jag fick i julklapp, speciellt det på massage som jag fick av älsklingsDan. Ska se till att utnyttja det snart!
Var dock roligare att ge julklappar i år, att få se minen när de öppnar är oslagbart!

Förresten.. Jag fick GODKÄNT! på min mattetenta! Helt sinnessjuk, de måste gjort något fel känns det som. Står G i betyg på blackboard iaf, så det är bara att hoppas på att det stämmer! Helt galet är det iaf! Sjukt nöjd!

Nyår ser ut att bli lugnt i år, har ju Dans unge så det är bara att anpassa sig efter situationen.

Fick en riktig ångestattack igår, paniken bara kröp i hela kroppen. Fick för första gången på väldigt väldigt länge ta ångestdämpande för att kunna lugna ner mig, kändes som en förlust. Men det är ju rätt bra ändå, är ju första vintern på länge utan antidepressiva så. Får väl vara nöjd ändå.

Nej, nu kommer maten jag beställt.

Inga kommentarer: