söndag, december 04, 2011

Irriterad med pausknapp?

Jag är så irriterad på allt nu för tiden, kan bero på att jag är superstressad över alla tentor o allting. Sen att jag får dra största lasset hemma hjälper ju inte heller till.

Känner att jag inte räcker till till mig själv längre, så hur ska jag räcka till någon annan? När jag inte har mer att ge än orden "jag orkar inte".
Min hjärna börjar stänga av, och det är inte kul.
Dessutom har jag hur mycket som helst hängande över mig denna vecka, så det är väl därför min hjärna säger åt mig att gråta hysteriskt för att sedan stänga av.

Jag behöver en semester, men då skulle jag bara ha mer att göra när jag kom hem. *suck*

Jag hatar allt som har med matte att göra, så det är väl därför min hjärna stänger av. Det är så mycket negativt med allt kring matte, och det har inte blivit bättre nu när jag har tusen andra saker att göra samtidigt.


Sen är jag inte vidare förtjust i att folk går runt och berättar saker som jag uttryckligen bett dem att vara tyst om.

Vet inte hur länge jag orkar med allt, snart trycker jag på en pausknapp och försvinner ett tag. Tänk vad skönt det hade varit med en sådan knapp, jag behöver en sån nu...

Inga kommentarer: