måndag, november 28, 2011

Jag vill ha snö!

Jag vill ha snö! Jaa, jag saknar snön, det är snart december och har varit första advent. Så vart är du snö?

Blev till att jobba varenda dag i veckan som var, minst 4-5 timmar. Vilket ger finfint med pengar när de behövs i december! Sista dagen fick jag jobba genomförkyld och febrig, men de var ju bara i 5 timmar så det var bara att stå ut. Fick ju en halvtimme extra där så alla kunde ha sina raster. Skitbra!

Denna vecka kommer bestå av mindre jobb och mera plugg, i morgon är det skola på förmiddagen och sen jobb på em fram till 18. Sen ska jag plugga på onsdag och sen skola på torsdag igen. Får se om jag försöker klämma in något mer jobbtillfälle om de ringer.

Nu är det julpyntat här i lägenheten, sen ska vi bara fixa en gran så är det klart sen. Men den dröjer nog ett par veckor, hinner bli ganska risig annars.

Nu ska jag sätta mig och titta på tv, det har jag verkligen gjort mig förtjänt av!

Inga kommentarer: