onsdag, november 09, 2011

BLÄ!!!!!!!!!!!!

Jag blir så trött, jag får fan aldrig G på mina tentor på första försöket. Jag fick VG på omtentan jag skrev, så det var bra, men så går jag in o kollar resultatet för den senaste tentan. Jag är den ENDA I HELA KLASSEN som får ett U! Jag är så sjukt frustrerad och ledsen att jag ibland funderar på att hoppa av! =/ Jag kommer inte vara ensam om att skriva omtentan, för de var någon som lyckades avregistrera sig och grejer. Men skitkul att ALLTID ha två ämnen hängande över en, att ALDRIG få kunna slappna av och bara fokusera på det jag läser.
Är sjukt ledsen nu och vet inget som piggar upp.

Har börjat läsa mattekursen nu också, inte det allra enklaste då jag bara förknippar matte med negativa tankar. Allting runt matte skriker NEJ för mig. Jag hatar det verkligen, men jag försöker iaf ge det en chans. Lite är enkelt, men det mesta känner jag sån avsky emot så det tar emot att ens försöka ibland.
Hade velat haft lite mer genomgång av gymnasiematten, då kanske det hela hade känts enklare.
Saken blir ju inte lättare av att jag förlorar böckerna med jämna mellanrum också, eftersom jag varit tvungen att låna ihop dem från bibblan och det är fler som vill ha dem uppenbarligen.
*suck*

Matte är skit, vänner som opereras och katter som väcks på nätterna.


Inget känns positivt just nu.

Inga kommentarer: