söndag, november 20, 2011

Inte mycket

Händer inte så mycket just nu, pluggar den förhatliga matten. Förstår en del, men har en bit kvar till att förstå det jag inte förstått tidigare.

Har inte jobbat så mycket, tiden har liksom inte funnits. Men blir väl mer nu i veckan kan jag tänka, alltid några hundralappar extra liksom.

Hängde lite med Lena igår, drack vin o glodde på tv. Längesen vi gjorde nåt sånt. Dock var vi båda en del trötta och jag cyklade hemåt strax efter 22.

Idag är det plugg och tvätt som gäller. Har pluggat till jag inte förstod mer, och nu tvättar jag. Har även hunnit med en promenad också, en promenad där fötterna nästan gick av sig själva. Har någon vart med om den känslan? Nästan så man inte kan styra själv vart man ska gå. Till slut sa jag stopp o vände om hemåt. Blev bara en timme, och det räckte för att rensa skallen lite. Det behövdes.

Nu ska jag ner o fixa med tvätten igen.

Inga kommentarer: