söndag, november 06, 2011

Laddad?

I morgon börjar mattekursen, jag är laddad men ser inte fram emot den! Jag hypar säkert upp den mer än vad jag borde, men jag har alltid hatat och haft svårt för matte. Jag har verkligen inte förstått det jag försökt att räkna ut ibland. Men det går säkert bättre den här gången!

Helgen har varit lugn, var bara festen i fredags sen blev det myskväll igår, och ikväll blir det väl film och mys som igår.
Om en viss person gaskar upp sig så blir det säkert en trevlig kväll också.

Igår kväll var jag förresten och tände ljus på farmors grav, det var väldigt vackert och fridfullt med alla ljus, trots att det var så mycket folk där. Blir lika ledsen varje gång jag är där.

Nej, ska ta och kika om det finns någon film på tv eller nätet idag som man kan vila ögonen på.

Inga kommentarer: