tisdag, november 01, 2011

30 år!

Då var man 30 år fyllda, hade lite åldersnoja men inte så mycket som jag trodde! Det kommer väl sen.
Fick fina presenter från alla håll;
En parfym från älskling!
Fotvårdsprodukter från fina svägerskan.
En CYKEL! från föräldrar, syrran med familj o farfar, en rosa cykel! Kommer att komma bild på den när jag fått hit den, var tvungen att köpa ett ordentligt lås till den först.
Ett cykellås från svärisarna (egentligen ett fotbad, men ett sådant äger jag redan så jag bytte).
Fin mugg med te från Jenny.
En fin ljuslykta från Jenny i klassen.
En kattavla från Linnéa.
Sen fick jag även ett presentkort på Marieberg och ett på Åhléns.
Födelsedagen var lyckad! Men hade lite bakisångest när jag hade släktkalaset i Kil.
Skulle ju ha födelsedagsfest på lördagen, men den spårade ur så till den milda grad att jag inte ens kom ut på krogen utan fick åka med vändande taxi hem typ då jag började spy utanför Harrys. Vet inte vad som hände, drack inte mer än vanligt men har blackout från det att vi åkte taxi upp på stan till raglandet upp för trappan hemma. Det var inte så lite läskigt ska jag säga! =/ För jag hade tydligen varit som vanligt hela tiden fram till Harrys där det bara slog till. Usch säger jag bara. =/

Men i övrigt så var det en bra födelsedag och många bra presenter. Vill bara ha hem cykeln nu så jag kan cykla på den innan vintern kommer.

Inga kommentarer: