fredag, november 09, 2012

Jobbar

Har varit en hektisk vecka med observationer och påbörjan till analyser (bara transkriberat lite än så länge). Kommer bli fullt av det nästa vecka också. Det är verkligen igång på allvar nu!

Är hos jobbfamiljen och jobbar nu, de är iväg och har en kväll o natt för sig själva så jag sover här denna gång. Ger finfint med pengar! 
Får se hur bra jag sover här, sover ju inte så bra själv och nu har jag ju ett barn att ta hand om också. Kommer garanterat bli kass sömn eftersom jag kommer ligga på helspänn och lyssna efter henne. Plus att hon brukar vakna runt 4-5.. bara hoppas hon kan somna om en stund eller att hon vaknar vid 6 iaf.

Nu ska jag försöka mig på att sova iaf, så jag får nån timmas sömn. I övrigt går det förresten bra känns det som!

Inga kommentarer: