torsdag, november 29, 2012

Som fan

Suttit och skrivit som fan på vår uppsats de här senaste dagarna, och imorgon får vi veta från vår handledare om vi får gå upp innan jul. Jag hoppas vi får göra det, men är rädd att vi kan ha något för tunna analyser. Även om mamma sa "fan va bra ni är!" om vår uppsats som utomstående läsare, så är jag fortfarande lite orolig för att vi inte kommer få gå upp. Kommer bli rätt så besviken då faktiskt, och med min PMS kommer jag säkert att börja grina om vi inte får de.. Haha.. 
Är redigt nervös för beskedet faktiskt! För vi har lite fnulande kvar, inledningen och avslutningen är ju inte helt färdiga liksom. Det kan vi ju bli färdiga med i morgon, men de har ju inte hon sett.. Ja, ni ser ju hur tankarna går.. 

Ska lägga mig och läsa nu och försöka koppla bort uppsatsen en stund,, med betoning på FÖRSÖKA..  

Inga kommentarer: