söndag, juli 19, 2009

Lugnt

Har inte gjort mycket alls i helgen. Bara tagit det lugnt och njutit av att vara ledig, eftersom jag inte kommer ha en ledig dag på två veckor nu. Jobbar inte många timmar vissa dagar, men kommer ju aldrig känna att jag är riktigt ledig.

Har slappat, kollat på film, ätit chips, allt det där gjorde jag med Dan. Sen har jag spelat tvspel med Peter, gosat med mina katter. Ja, det sammanfattar väl på ett ungefär det jag gjort i helgen. Som ni ser så blev det inte mycket.

Inte ledig på två veckor som sagt, har ju dagiset 1,5 timmar om dagen i två veckor plus en massa annat några dagar. Så kommer få lite timmar hoppas jag. Bara det inte strular lika mycket den här veckan som det gjorde förra, pallar inte med en vecka till med en massa strul.

Nu ska jag ta o fundera ut vad jag/vi ska äta till mat idag.

Inga kommentarer: