måndag, juli 20, 2009

Tre olika

Har varit och städat på tre olika ställen idag, funkade bra som vanligt. Trots att en människa klagade även fast vi gjorde det bästa vi kunde. Tog inte åt mig så mycket av det hela så.

I morgon har jag tre ställen till, får se om det blir 8,5 timmar som idag. Heldagar som gör en helt väck i skallen.
Fick förresten ihop hela 31 timmar förra veckan! Kalas med pengar helt enkelt!

Hade ingen stegräknare på mig på hela helgen, ville inte se hur lite jag gick! För som ni vet så gjorde jag inte mycket alls.

Resultatet från idag är som följer:

Steg: 12286.
Sträcka: 7,3 km.

4 kommentarer:

Lena o Jacob sa...

det är ju bra för dig att du har massa att göra. Men jag får ju ingen som orkar gå power-walkar med mig nu ju ... :P

Ella sa...

På onsdag kommer jag orka! =D

Jenny sa...

Jag och Molly powerwalkar gärna :)

Ella sa...

Promenera på onsdag allihop? =P