onsdag, juli 01, 2009

Populär

Jag verkar vara populär på arbetsmarknaden denna sommar, igår ringde de från Adecco och undrade om jag ville ha sommarjobb ett par veckor på TS Lokalvård. Var tvungen att säga nej eftersom jag redan har två jobb jag kan bli inkallad till när som helst, varav jag jobbar nästan hela tiden på ett av dem.

I övrigt jobbar jag en massa och har badat och solat massor också.
Lite Lenahäng blev det igår, trevligt då vi inte setts på ett tag. Alltid lika trevligt att umgås o snacka skit med henne! Åkte iväg till en grusgrop ute i Närkes Kil o badade, riktigt varmt var det i vattnet.

Har jobbat ett par timmar idag, så nu har jag förtjänat att göra lite mat och sen lägga mig på soffan och läsa i en av böckerna jag håller på med.

2 kommentarer:

Jenny sa...

Det är lustigt det där att man är som mest eftertraktad när man behöver vara det som minst.

Ella sa...

Jaa, riktigt lustigt faktist!