tisdag, juli 21, 2009

Mår inte bra

Mår inte bra alls just nu, börjar bli genomförkyld. Får se om det utvecklar sig till nånting eller om det går tillbaka. Bara att vänta och se, vet bara att jag varit allmänt slö hela dagen. Fick avsäga mig ett jobb pga hängighet.
Hade ingen stegräknare idag, kände inte för det.

Fick reda på att jag måste vara på träffpunkt hela vecka då en tjej först hade annat, men nu skulle hon inte ha de andra sakerna. Jag ska ÄNDÅ vara där, börjar fundera på om hon vill smita undan eller något. För det var med en riktigt tung suck hon sa att hon fick väl ta det imorrn då jag ska städa på Siba. Ska vara där på fredag med, så får väl se hur det blir med det hela.

Ska ändra i min blogg nån dag när jag orkar, nu ska jag dock återgå till att titta på Bolibompa.

Inga kommentarer: