måndag, januari 25, 2010

Ånnaboda

Skolan håller på för fullt, grammatik för hela slanten. Förstår kanske hälften, och man måste ha ca 60% på tentan för att bli godkänd. Man kan ju alltid hoppas! Ska försöka sätta mig i slutet på denna vecka och i helgen och råplugga. Tentan är på onsdag nästa vecka, borde kunna banka in lite i skallen till dess.

Är fortfarande supernöjd med min nya frisyr!

Har idag varit i skolan på förmiddagen för en föreläsning, sen på eftermiddagen bestämde jag och Linda oss för att ta med Linnéa och åka pulka i ånnaboda. Sagt och gjort, vi packade matsäck, pulka och Nea i bilen och sen åkte vi.
När vi kom dit var de en högstadieklass där, men de gick ganska snart. Vi var ensamma i backen i säkert 2 timmar, så fint och mysigt. Kommer lägga upp bilder på facebook sen när jag orkar ladda in dem.

Nu ska jag och Dan snart kolla på film, sen ska jag och min huvudvärk åka hem till kissarna och sova.

I morgon ska jag till skolan på förmiddagen, inte en aning om vad jag ska göra resten av dagen. Blir säkerligen att plugga, måste sätta mig en stund i morgon iaf och få in alla ordklasser.


Inga kommentarer: