lördag, januari 16, 2010

Mostrat

Då har man en ledig helg innan nästa kurs drar igång, som börjar med grammatik. Är inte så förtjust i grammatik, men vad gör man inte för att bli lärare.

Har mostrat två dagar den här veckan, torsdags och fredags. Var riktigt kul, busade mest hela tiden, och såklart ville hon inte sova middag när det var dags för det. Moster är ju så rolig att busa med, så sova kan man ju inte göra! Men till slut somnade hon en stund iaf. Har gått riktigt bra och varit riktigt roligt! På det igen på onsdag, och då blir det en heldag istället för ett par timmar som de senaste dagarna.

Ikväll blir det utgång med Linda, längesen jag var ute så det ska bli skoj! Måste ju fira att vi klarat av första kursen på detta program!
Hemtentan vart klar i torsdags och Linda lämnade in den åt mig i fredags. Så nu är det kapitlet över, hoppas jag! Får hoppas jag får G på den tentan så jag slipper omtenta! Så jag får G på hela kursen, håll tummen för det!

Nu ska jag väcka älskling här och se vad vi ska hitta på under dagen.

Inga kommentarer: