onsdag, januari 13, 2010

Rajdidaj

Blivit ett tag utan blogg, har väl inte haft så mycket att göra. Har haft bloggtorka, men börjar få tillbaka skrivlusten igen.

Snart är det dags att avsluta pedagogikkursen, med en hemtenta i morgon och på fredag. Sen är det slut på den och svenskan börjar på måndag, ska bli lite roligare än pedagogiken hoppas jag.

På lördag är det utgång med Linda för att fira att denna kurs är över, och att vi (förhoppningsvis) klarade den! Köpt nya jeans och skor för tillfället, fast skorna är mer sommarskor så vi får se om jag använder dem på lördag eller om det blir mer i vår.

I morgon ska jag även vara barnvakt åt lilla Matilda för första gången själv när hon är vaken! Ska bli riktigt roligt faktist! Även om det inkräktar lite på hemtentaskrivandet så gör det absolut ingenting! Ser fram emot ett par timmar med mosterinflytande!

Har varit förkyld nu igen, så jag har börjat äta vitaminer och ska väl se om det hjälper. Vill bli frisk så jag kommer igång med träning igen, saknar att träna! Måste komma igång med det, så man har nån strandkropp att prata om i sommar!

Har skrivit ett halvlång paper och väntar på att få omdöme på den, tror inte jag får så jättemycket att rätta till. Det skulle kanske vara att jag behöver fixa till mina referenser lite mer. Får vänta och se helt enkelt.

Nu ska jag kolla lite i böcker till hemtentan.

Inga kommentarer: