torsdag, juni 03, 2010

Okej dag

Blev en okej dag ändå. Snälla syster körde mig till vårdcentralen som konstaterade urinvägsinfektion, och jag fick ny medicin som jag börjat med nu, får vi se om det hjälper.

Pappa var här och tittade på bilen och konstaterade att slangen (eller nåt fäste) till kylaren har gått av, så det blir till att köpa ny sådan och försöka laga den. Skitkul för mig som inte har pengar, men jag ska nog ställa av bilen över sommaren tror jag. Har inte så stor användning av den, plus att jag sparar in lite pengar på det! Får ta ut min cykel till pappa bara så han kan få upp mitt lås så kan jag använda den! Jag kan cykla till jobbet och se till att använda firmabil så mycket det går. Får väl se hur bra det går.
Fick skjuts av snälla mor o far upp på stan så jag kunde jobba eftersom det var två ställen som hade öppet extra länge idag pga marknadsafton. Sen träffade jag på syster med familj, åt lite mat med dem, köpte lite marknadsgodis och fick sedan skjuts hem.

Så nu sitter jag här och har troligen skrivit klart på min hemtenta så jag kan lämna in den i morgon och få godkänt på den. Mamma skulle bara kolla på en fråga och se om jag kan skriva något mer. Sen är jag färdig.


Jag har inte skrivit så mycket om Mallis, jag vet! Men ska göra det när jag lägger upp bilder tänkte jag, ska försöka göra det till helgen när jag har lite ledig tid över. Då kan jag berätta mer och även visa bilder!


Inga kommentarer: