onsdag, juni 30, 2010

Uppdatering

Vet att det går länge mellan uppdateringarna nu, men vad ska man göra?

Jag jobbar i stort sett hela dagarna nu, måste få in pengar så jag kan betala räkningar. Är helt slut på kvällen när jag kommer hem, orkar inte göra nånting.
Nu har det tagit ut sin rätt, jag är förkyld och hostig med lite feberkänningar. Så jag är hemma och kurerar mig när jag faktiskt vill jobba. Men jag vill inte jobba sjuk, risken finns att jag bara blir sämre då och det har jag ingen lust med.

Fick godkänt både på barn och ungdomslitteraturen, och på pedagogiken! Det behövde jag verkligen ska jag säga, känns som massa annat gått åt skogen i skolan så då var det skönt att få två godkänt på raken.

Har hängt lite med Peter de senaste dagarna, de andra vännerna har jag inte hört av/inte hört av mig till. Men har inte orkat som sagt. Får bli bättring på det nu när jag har lite ledigt i helgen iaf, kanske åker ut och hälsar på lillskrutt som jag inte träffat på länge nu.


Nej, återgå till att dö lite av förkylningen och värmen här i soffan hos missarna nu.


Inga kommentarer: