måndag, juni 14, 2010

Uppdatering

Har inte uppdaterat på ett tag, har inte känt att jag haft något att skriva.
Men nu är jobbet i full gång och jag är klar med skolan för denna termin. Skönt att få ihop lite pengar, även om det är slitigt. Skönt att ha nånting att göra på dagarna, även om jag är rätt sliten på kvällen. Börjar 6 på morgonen, idag slutade jag rätt tidigt men kommer bli längre i morgon.

I morgon kommer jag kanske att träffa min gamla chef, hoppas hoppas hon har tid att komma ut en sväng! Har inte träffat henne på flera år!

I helgen var det lugnt, jobbade ju som vanligt. Men var iväg en sväng på lördagkvällen och åt god mat på Jensens med Dan! Sen åkte vi hem och drack smoothies och kollade på en ny film han köpt.

Nu ska jag glo lite på biggest looser.

Vad tycks förresten om min nya design?

1 kommentar:

lena sa...

riktigt tjusig design =)