söndag, juli 04, 2010

Skön helg

En ledig helg har varit riktigt skönt! Det behövdes kan jag säga! Sov 13 timmar natten mellan fredag och lördag! Helt sjukt trött, men nu är jag i kapp igen, för att hamna i otakt redan till i morgon, härligt det.

Den här helgen har jag ägnat mig åt bad, systerdotterhäng, plus lite Peterhäng. Har varit så jävla hett så man har inte orkat göra nånting, så det har varit lugnt och skönt.
Bästa på hela helgen var i lördags när jag och Peter kom hem till syrran och Matilda. Har ju inte träffat lillskruttan på ganska länge, så när hon fick syn på att det var jag som kom så sprang hon mot mig med armarna utsträckta! Det är kärlek det! Lilla pluttan.

Veckan som kommer blir en jobbig vecka, nästintill heltid då jag fyller in för en av arbetsledarna som har semester. Kommer bli kämpigt, men det ska gå! Så enkelt är det! Får väl se om jag ska jobba i helgen som kommer också, hoppas inte. Behöver lite ledighet så jag kan återhämta mig efter de tuffa veckorna. Skönt att slippa gå upp klockan halv sex snart i alla fall, inte många veckor kvar med det om jag minns rätt.

Ska kika på Terminator 2 nu.


Inga kommentarer: