torsdag, juli 15, 2010

Städryck

Fick ett ryck efter att ha sovit så länge. Så nu har jag städat badrummet, vardagsrummet, dammsugit hela lägenheten, inklusive soffan som är fylld med katthår.

Nu ska jag lägga mig och läsa, varva ner och försöka sova om ett par timmar. Kommer garanterat inte somna så snart eftersom jag sov så länge förut. Trist att jag ska upp tidigt och städa på krämaren bara. Men slutar vid 14, så jag hinner nog sova en stund.
Jobbar på lördag på cityhallen, denna helg också, för andra helgen i rad. Sen hade dom velat att jag skulle jobba nästa helg också, fast på krämaren. Jag totalvägrade, har ingen som helst lust att jobba 3 helger i rad, och speciellt inte 12 dagar i rad! Så det skulle dom fixa till.

Nej, nu var det dags för sängen så jag kan försöka varva ner iaf.

Inga kommentarer: