torsdag, juli 15, 2010

Mitt parti

Gjorde ett test på aftonbladet om att hitta "mitt" parti.
Enligt testet så är jag närmast Piratpartiet, och längst från Moderaterna. Rätt spännande ändå att testa sig fram sådär. Sen vet man väl ungefär hur väl dessa tester stämmer, men ändå!

Nu regnar det ute! Får hoppas på att det blir lite svalare i min lägenhet, men det är att hoppas på för mycket tror jag. Får vänta till typ augusti/september med svalhet i min lägenhet.

Tänkte vila en stund förut, en stund blev till 4 timmar. Hörde inte ens att alarmet på mobilen ringde, stängde väl av det i sömnen eller något. Får hoppas på att jag kan somna ikväll nu bara, men det borde inte vara några problem då jag tror att jag behöver sova hur mycket som helst. Tar på krafterna att jobba.

Träffade bästa Catta idag, min gamla chef på transcom! Kul o se henne igen, var ett par år sen sist!


Nej, om jag ska ta och slappna av och titta på tv eller så.

Inga kommentarer: