onsdag, mars 23, 2011

Få tillbaka!

Jag kommer få tillbaka på skatten! Hurra! Trodde först att jag skulle få betala ett par hundra, men det visade sig att jag kollat fel. Så jag får tillbaka pengar för första gången på typ 3 eller 4 år!

Börjar bli tjock i halsen och har lite svårt att svälja, bara att hoppas på att jag inte håller på att bli sjuk. Det har jag inte tid med, har så mycket kompletteringar i skolan och massa jobb så det går inte. Men det löser sig väl!

Matilda är jordens goaste lillskrutt! Hon fick en gul t-shirt med Gustav på när hon fyllde år, så igår valde hon att ha den på sig. När hon tagit på sig den sa hon "Tack Ella"! Det värmer verkligen ett mosterhjärta att veta att hon förknippar saker med mig! Likadant så förknippar hon min bil med mig! Måste umgås mer med lilla trollungen!

Annars händer inte mycket, mest bara plugg och jobb och så försöker jag hinna med att komma i form också. Allt går väl sådär, men det går framåt i alla fall.

Nu ska jag återgå till att läsa lite kurslitteratur!

Inga kommentarer: