söndag, mars 06, 2011

Stressmage

Har utvecklat en stressmage av hela singelcirkusen, är uppblåst jämt och dålig i magen. Helt galet är det.

Jag har påbörjat ett nytt nyttigare liv, är ute och går minst en timme varannan dag. Äter lite mindre godis och sådana onyttigheter. Känns ganska bra med det nyttiga.

Har varit superskönt väder ett par dagar nu, har varit hur super som helst att promenera. Får se om min ork och lust fortsätter när solen är borta ett tag.
Gick med Peter idag, de var trevligt att få lite sällskap på promenaden för omväxlings skull. Längesen jag träffade honom också.

Morgondagen ska ägnas åt kurslitteratur, skräp! Men jag får i alla fall sova så länge jag känner för!

1 kommentar:

annsoh sa...

jag har oxå stressmage! :( får ont i magen så fort jag blir stressad eller nervös så måste gå på toa :(
Har du några tips?