fredag, mars 11, 2011

Sjunka in

Har börjat sjunka in nu att jag är ensam och att farmor har gått bort. Helt sjukt att det kan ta sådan tid för nånting att sjunka in såpass mycket i medvetandet. Var på bio igår och när jag stod och väntade på bussen för att åka hem så kom allting, jag stod och snyftade och hulkade och lär ha sett rätt dum ut när jag gick på bussen. Busschauffören kollade lite på mig i backspegeln när jag satt halvlång bak och störtgrinade. De satt en kvinna med barn lite längre fram, och jag hörde hur mamman sa "hon är lite ledsen" till barnen då de hade frågat nånting.
Så dagen idag blir inte rolig, men som tur var har jag fått låna lite pengar av mamma, så jag ska väl kunna köpa mig lite godis i alla fall. Om jag lyckas ta mig iväg på något sätt, vill inte promenera och vet inte om jag orkar med bussen. Får väl se sen.

Bion igår var i alla fall bra, såg Black Swan. En grym film som handlade mycket om dans, men som sagt, gillade filmen skarpt även om den var lite väl uppenbar ibland. Blev en spontanbio med Jenny och Lena! Mycket trevligt må jag säga, får göras om snart!
Lena och jag kommer i alla fall gå på Water for Elephants. Eller vad sa vi? =P

Inga kommentarer: